Personlig Trener

sissal-og-marius-pt-grupper

Marius Haugen

Marius er utdannet fra Akademiet for personlig trener i 2016 og har både personlig trener-, rehab trainer- og kostveilederutdanning. Marius har en egen evne til å gjøre tung trening lett og morsom. Det er viktig for Marius at du eier din egen motivasjon da det er mye lettere å nå ditt mål dersom du vil det selv. Dine mål er like viktig for Marius som for deg, uansett om det er å trene for idrettslige prestasjoner eller hverdagslige utfordringer. På de 4 årene han har jobbet har han tilegnet seg bred kompetanse. Marius har mange ulike kunder: idrettsutøvere, kunder i rehabilitering og de som trener for å bevare eller forbedre sin helsetilstand.

I tillegg til PT-timer, PT-grupper, gruppetimer og prosjektgrupper (OCR) kjører han et eget vektreduksjonskurs kun for menn.

Spesialfelt; egenvektstrening, OCR og rehab.

sissal utetrening

Sissal Bjerke Hansen

Sissal har jobbet i bransjen siden 1997 som gruppetreningsinstruktør, treningsveileder og har senere tatt utdannelse som personlig trener og kostveileder ved Akademiet for personlig trener. Sissal gjør treningen morsom, utfordrende og klarer på finurlig vis å få deg til å gjøre alt du tidligere trodde du ikke skulle orke på en treningsøkt. Med sin lange fartstid i bransjen har Sissal tatt med seg mye kreativitet fra annen trening inn i PT-virksomheten. Hvis Sissal mener at du klarer det, så er det bare å stole på det og kjøre på. Du vil sprenge mange grenser på veien med Sissal!

I tillegg til PT-timer, kjører Sissal PT-grupper, prosjektgrupper (Veien til Oslo maraton), gruppetimer og vektreduksjonskurs.

Spesialfelt; vektreduksjon, styrke og kondisjon.

Alle som tegner nye medlemskap får to økter med personlig trener inkludert i medlemskapet! 

Trening er meget helsefremmende, og progresjonen man opplever ved regelmessig trening er inspirerende. Vi opplever at mange ønsker å begynne og trene, men av ulike grunner kan det være vanskelig å komme i gang. Mange beskriver usikkerhet i forhold til det å trene riktig eller hva som er riktig å starte med. Har du en av disse utfordringene anbefaler vi å ta kontakt med en av våre personlige trenere (PT). Har du et mål du ønsker å nå med din trening vil det å benytte en personlig trener gi deg verktøyene du trenger, gjøre målet realistisk ut ifra forutsettinger og tid til rådighet, samt inspirere og guide deg underveis mot målet.

Hvordan jobber våre personlige trenere for å hjelpe deg mot målet?

  • Kartleggingssamtale for å se daglige rutiner slik de er i dag, og hva din målsetting er for fremtiden. Det vil også være spørsmål som skal gjøre det lettere for dere begge å se det store bildet.
  • Gjennomgang av ulike øvelser for at treneren skal kunne evaluere bevegelsesmønster, tilpasse belastning og justere teknikk, samt at du skal få erfare hva du liker å trene.

Deretter vil treneren sette seg ned og planlegge treningen for deg. Det utarbeides en plan med delmål og hovedmål som dere har kommet frem til sammen. Når planen har fått rammene, så vil dere gå gjennom denne og gjennomføre en del av øktene sammen. En del av øktene får du ansvar for å gjennomføre på egenhånd.

Denne planen er justerbar hele tiden, og din PT vil sørge for at du har mulighet til å kunne gi tilbakemeldinger på hva som fungerer og hva du trenger å endre underveis.

Du trenger ikke trene deg opp først før du benytter vår PT. Det er når du skal starte vi sterkest anbefaler bruk av en personlig trener! Trening er ikke allmennkunnskap, og det er ikke forventet at du skal kunne masse om trening eller ha erfaring eller kondisjon for å kunne benytte hjelp til treningen din. En personlig trener har tatt egen utdannelse og kurs for å kunne trene og hjelpe nettopp deg.

Vi har økt vår kapasitet for å møte stor etterspørsel, så nå kan du booke PT både dagtid og kveldstid.

Vi tilbyr trening med personlig trener til både medlemmer og ikke-medlemmer og du kan velge enkle timer og pakkeløsninger. Hva med en duo-time med din beste venn eller livspartner? Vi tilrettelegger treningsøkten slik at dere jobber sammen mot et mål for økten og kan hjelpe hverandre til å fullføre.