Vi lanserer «månedens øvelse»!

Hver måned vil du få presentert «månedens øvelse» av noen i Team Trening!

Vi vil ta for oss ulike øvelser alt fra de som «er i vinden» til andre øvelser som er etterspurt av våre medlemmer.

Denne månedens øvelse er spesielt god for å styrke alle magemuskler for bedre stabilitet i mage/rygg og stabilitet for skuldre.

september nivå 1 Her viser Sissal øvelsen på knærne. Før hun fører hendene frem presser hun tærne lett ned i underlaget, strammer magen og holder skulderbladene godt trukket ned fra ørene. Det gir en sterk og stabil base å jobbe med. Du kan se at hun har satt hendene på noe som sklir lett på gulvet, det kan være ullsokker eller som i dette tilfellet «catslides». På nivå 1 går hun bare litt frem og trekker armene tilbake i to skritt.

september nivå 2 På nivå 2 kan du legge til en «push up» og slippe den ene armen lengre frem enn på nivå 1. Da utfordrer du også bryst og baksiden av overarmen.

Sissal har også forsøkt seg på  september nivå 3 hvor man har strake bein, men fant ut at nivå 2 passet bedre. 😉

Vi utfordrer deg til å prøve et av nivåene også! Post gjerne video på vår facebookside så kan vi gi deg en tilbakemelding på teknikk!

God trening!